Followers

Sunday, October 31, 2010

Sakit Mental


apabila diri ini kesunyian
banyak kenangan yang menggamit ingatan
satu persatu dipancarkan didalam fikiran
ibarat melihat sutradara di pawagam
cuma tidak kelihatan oleh orang lain
hanya diri ini sahaja

impak dari serangan psikologi ini
penyebab kita dilabelkan sebagai pesakit mental
mungkin kebenaran itu ada
jika kita tertawa tika kesorangan
atau terukir senyuman manis kepada sejantina
hanya kita saja yang mengetahui kebenaran

tatkala aku menukilkan caritera untuk entry kali ini
selesai sudah aku menghabiskan satu wayang gambar (movie)
tajuknya Pelabuhan Mutiara(Pearl Harbour)
aku tidak mahu berkisah panjang mengenai wayang gambar ini
aku hanya ingin berkongsi cerita aku tika menyertai ROTU

jika dulu latihan akan diadakan tiap2 hari sabtu
memang terasa diri ini malas untuk didera dan dijemur
satu cara aku menaikkan semangatku ini
adalah dengan cara menonton tayangan wayang gambar berkenaan Solja
cerita yang kebiasaan ku tonton seperti...

Band Of Brothers
Pearl Harbour
Saving Private Ryan
Tears Of The Sun
Shooter
Love Story Of Havard
My Girl
Witch Yoo Hee




opss... 3 yang bawah tidak termasuk dalam citer solja
itu hanya sampingan saja
aku sangat meminati Kimura Takuya
sempoi jer...
~~hihi~~

dalam diriku amat meminati kerjaya sebagai seorang pahlawan
tapi bila start training amat malas sekali
macam2 alasan kuberikan untuk meng'ular'kan diri ini
~~haha~~


dalam cakera keras mudah alih 250Gb(portable harddisc)
aku penuh dengan wayang gambar
yang daku koleksikan sejak di UTM
tika kebosanan akan ku projekkan melalui Aspire 4740 ku
kepada sesiapa yang berminat nak tengok leh la pinjam
jika diluar DVD berharga RM10 sekeping
aku bagi RM10 sejam
amcam.. cekik darah x...??
~~haha~~

cikgumizi: mode pahlawan, teringat muka daku tika diconteng dengan camourflage...

2 comments:

azieazah said...

Cikgu, Nanti tambahkan koleksi tu dgn CD citer Sarjan Hassan, Bukit Kepong ker atau Leftenan Adnan.

hehehehe

Cikgu Mizi said...

opss... ye2, nnt akan donlod... hang tuah+paloh dan seangkatan dgnnyer.. semangat nasional... hihi..