Followers

Thursday, October 14, 2010

Sumpah


cuaca hari ini sangat memeritkan
aku hampir tertewas dek bahang mentari
kerja2 membina pondok hampir siap
pondok tidak sempurna jika tiada bumbung
kalerku pun hampir sama dengan pembunuh sosilawati
~~haha~~


sedang kami berborak merancakkan majlis di bilik guru PK
tiba2...
Woiii... bukan iklan dequadin
( xtau volume brape cikguFaris guna kan)
tapi
pergaduhan antara 2individu
pengawas vs bukan pengawas
masing2 budak form 1
aku yang ingin membusybody telah ke tempat kejadian
malangnya perlawanan sudah selesai
baru ku nak enjoy skit nak release tension
~~hihi~~

seorang dapat dicekup dan seorang lagi telah cabut
agak kelakar juga la budak tu menjawab
psycho skit terus nak nanges
alasannya saje2 je nak gaduh
aparahh..!!
~~haha~~

geli bulu ketiak aku
tu a balik sekolah terus aku gillete kan
~~haha~~

2individu terbabit di ajak masuk dalam bilik gelap
(macam kat asrama lak)
tapi tidak lah menggila membelasah dorang
dengan pertuturan yang cantik kami brainwash dorang

"Tolong cikgu, saya xnak kena gantung. nanti mak saya marah... T_T"
aku tahan gelak lagi
"Tolong cikgu, saya janji xbuat lagi selama2nya... sumpah.. T_T"
~~kahkahkah~~



sempat jugak snap pix dorang.. haha..

sorang2 kena wat ujian lisan agama
walaupun exam next week
antara soklan yang ditanya mengucap dua kalimah syahadah
rukun islam, rukun iman
subuh de brape rakaat
doa qunut
(seb baik dorg xtye nak qunut panjang ke qunut pendek kalau tidak mau kena servis kuda)
~~haha~~

kerja2 register perabot hampir selesai
kebosanan menulis setiap meja karel yang dibekalkan
KPM/JEE0040-153/I(MK)/001-050
selesai juga jam 0615
kalaulah de org offerkan diri untuk urut badan ni
ermmm....

cikgumizi: esok nak ajar xiao wei pe eq.. ermm... blurr2...

2 comments:

nazri said...

hoit.. gambar denda budak jangan masuk blog.. awak tu dah la tetap dan percubaan .. keh3..

Cikgu Mizi said...

haha.. best woo denda dorg... lgpun dak ni bkn dak aku pun... sape sruh dorg gdoh kt klas aku.. haha..