Followers

Monday, October 25, 2010

Selamat Tinggal SMYP


sebelum aku meninggalkan SMYP
aku ingin mencoretkan aktiviti terakhir aku
sebelum aku pergi jauh
berpisah bukan bererti pergi selamanya
tetapi untuk mencari maksud tersirat disebalik sebuah kehidupan
kehidupan istimewa
maafkan daku

dahan yang patah
akan bercambah tunasnya
pergi seorang guru
tiada nilai taranya

aku rasa hari ini paling best
kerna dapat mengenjoykan diri
sebelum mengucapkan selamat tinggal
atau dalam bahase omputih bye bye kepada kalian
misi kami pada hari ini bagi perabiskan duit
adalah menonton wayang
dan sila baca lagi sekali
MENONTON WAYANG
bukannya membuat wayang
~~haha~~

dalam banyak2 muvie yang sesuai untuk kanak2 ribena kami
adalah
Sammy's Adventure: The Secret Passage
yeayy..!!
pe kejadahnyer citer ni
~~haha~~
tapi sebelum bertolak
seperti biasa taklimat akan diberi oleh ketua rombongan yang dilantik secara paksaan iaitu cikguYun..
opsss.. maaf... CikguRosni
dengan lagak gayer seperti ketua Puteri UMNO cawangan Lahad Datu
beliau menerangkan perjalanan aktiviti dan pembahagian kenderaan
dan peringatan2 yang sepatutnya


destinasi pertama sebelum membuat wayang
eh.. menonton wayang adalah SORUU...!!
Mc'Donald menjadi pilihan
"kasi itu perut kembung juga
baru tengok itu wayang ada baik punya"
~~haha~~


apsal aku cam lagi besar dari broder kat blakang tu..??
ermm.. musykil2...


perut sudah kenyang hati sudah senang
seterusnye kami ke MBO Square One BP
sebelum masuk panggung
kami kasi pecah panggung dulu
kasi snap sana snap sini

sejibik la weh tangan aku cam poster tu.. urat siap kuar lagi.. hihi..

sharp 10am kami bergerak masuk ke punggung
opsss... panggung..
lucah seyh...!!
~~hihi~~


camera not allowed
so aku xleh nak snap gambar kat dalam

sepanjang cerita sedang berlangsung
aku tidak henti2 diganggu oleh makhluk ni
aduhaii.. pening pale aku
cikgu, chukang a...?? 100x
kete satiya oren..!! 100x
itu awak.. haha..!! 100x
arghhh.... xfokus dibuatnya
siap main kejar2 lagi dalam panggung
nak tau sapekah gerangan makhluk tersebut
taubat aku nak duk dekat ngan die lagi
next time aku duk jaoh2
aku sempat tengok starting and esnding jer
budak2 asek nak ke toilet
next time suruh dorang standby botol
sendiri faham a nak buat ape ngan botol tu tika mahu terkucil
~~haha~~


snap dulu sebelum keluar.. perut kasi cover skit.. click...!!
~~hihi~~

malam ni aku nak packing barang untuk kursus 3H2M
seperti entry yang aku post sebelum ni

PEACE NO WAR..!!
.::Selamat Tinggal SMYP::.

cikgumizi: kat JB musim pe eq skarang..?? winter, summer, autum or spring.. ermmm...

1 comment:

miss dayana said...

aduh...saspen..igt btul benti cikgu td..adehhh terkena plak bile bace entry ni kan kan...nyway nice entry.. two thumbs up