Followers

Wednesday, October 13, 2010

Tolong Jolokkan..


Buah kedondong diluar pagar
ambil lidi TOLONG JOLOKKAN
saye cikgu baru belajar
kalau salah tolong buatkan
~~hihi~~

lu bikin panas je title entry
papepun jgn berfikiran negatif
"minda yang tenang datangnye dari hati yang ikhlas"
renung2kan dan selamat beramal..
~~kihkihkih~~

hari ni 50set perabot selamat tiba di sekolah
aku sebagai cikgu perabot yang baru dilantik
dengan ikhlas dan tawadu' nyer
menjalankan tugas yang telah di amanahkan
D.O, SAP, Kew-PA1, Kew-PA3, Kew-PA5
perkara bermain2 dibenak fikiranku
macam mne aku nak isi borang2 ni
adakah sama seperti mengisi borang "pakcik menang moto.. (dengan telo jawe)"
atau seperti borang pinjaman ah long..??
ermmm..

kalaulah.....



sekadar hiasan

kalaulah perabot2 yang sampai tu seperti gambar ni
comfirm aku tibai satu
orang2 tua pesan
buat jahat jangan sekali
tapi kalau buat jahat dua kali boleh la kan
kalau gitu aku tibai 2 biji
~~kih3~~

kerja2 pendaftaran perabot terpaksa ditangguhkan
kerna supplier tidak dapat siapkan pemasangan pada hari ini
disambung esok
1st task aku esok pagi memeriksa setiap inci perabot tersebut
itu tidak menjadi masalah
kerna sebelum ini pun aku pernah selalu memeriksa uban mak aku
so rasanye xjaoh beza pun
~~hihi~~

cikgumizi: ada kursus kawen RM100.. nak g ke xnak eq.. ermm.... exam paper xsiap lagi, nex week dah start.. huwaa...

No comments: