Followers

Saturday, October 9, 2010

Apa Kejadahnyer


hari ini merupakan hari yang sangat best
hari persekolahan yang gurunya lebih ramai berbanding pelajar
~~haha~~
PK pun sama
tapi ada beberapa orang yang perlu dicutikan
kalau datang haru juga nak kawal
~~hihi~~

aktiviti hari ini projek transisi
memindahkan pondok yang sedia ada ke lokasi baru
kerja senang je tapi memerlukan keringat yang kuat
perlu mengorbankan kaler kulit
sental dengan temulawak pun belum tentu pulih
buat masa sekarang pondok yang dibina berehat sementara
kerna kekurangan kayu baru dan terpaksa menggunakan kayu recycle

pagi2 sekolah aku dikejutkan dengan meeting PK di SK Peserai
pe kejadahnye buat meeting di petang sabtu
orang nak tengok citer Hindustan
so aku berpakat dengan cikguFaris untuk tidak menghadiri meeting tersebut
bukan dekat beb
oranje aku bukan minum air suam beb
V-Power tau RM2.05 seliter/Ron 97
kalau ada surat leh aku claim mileage
ni invite pakai sms je
ermm.. lantak pi la...


esok hari ahad
plan yang telah aku rangka untuk esok
1. jogging+exercise --> selalunyer miss jer.. kih3..
2. basuh kereta (sdn bhd)
3. kemas umah
4. prepare exam paper
5. habis baca buku yang baru dibeli
6. dll

cikgumizi: kalau ada sesape nak ajak kuar, leh call cikgumizi yer... ngah keboringan di hari minggu ni.. hihi..

No comments: