Followers

Wednesday, October 6, 2010

100plus


hari ni cuaca di YP amat terik juga
panahan matahari tepat SMYP PK memperlahankan kerja2 membina pondok
walaupun begitu aku terpaksa mengorbankan kulit ku yang mulus ini
temulawak pun tidak bisa untuk meneutralkan kembali kulitku
ada sesapa nak suggest kat aku produk mana yang lebih berkesan..??


aku rasa lagi 2hari dah boleh siap pondok tu
nanti aku selitkan dalam entry akan datang
rupa sebenar pondok yang terbina
kamu sendiri menilai artistik rekabentuknya

cuaca yang terik memcabar keimanan aku
dalam menyudahkan puasa di bulan Syawal
esok last day
~~caiyok2~~

selesai sesi persekolahan aku terus menunggang oranje untuk ke mahkamah
bukan dituduh membunuh, mencuri apatah lagi merogol
~~hihi~~
simpang malaikat 44
(kenape eq orang akan cakap seperti statement atas..??)
perjalanan yang panjang walaupun mengambil masa 40minit untuk ke destinasi
oh ye.. terlupa lak nak bagitau..

AKU BENCI KERETA BESAR YANG BAWAK SLOW MACAM KERETA LEMBU..!!

sakit hati aku
boleh pulak dia drive 60kmj dijalan yang sempit
nak potong kereta banyak lak
melambatkan urusan orang jer

sesampai je kat rumah aku solat
pastu terus ketidoan
badan sudah letih+mata sudah panas+energy sudah kering
memang minda sudah terbayangkan air 100plus dalam peti sejuk
sedap rasanya jika dapat teguk

malam tadi aku tidak dapat tidur dengan nyenyak
apatah sebab
mindaku ligat berputar mendapatkan idea2 bernas yang boleh dijadikan panduan
mungkin ini dikatakan di tahap minda alpha terbuka
aku ingin mempelajari ilmu metafizik
kadang2 seronok mempelajari sesuatu yang baru
dan mistik

Dr. Azizan: rahsia tarikh lahir

selalu aku berfikir
aku sebagai seorang cikgu mungkin mudah untuk merubah anak muridku
sedangkan amat susah untuk merubah diri sendiri
itu adalah cabaranku yang paling besar
so jangan salahkan anak murid jika dia tidak dapat berubah menjadi seperti yang kita inginkan
beri bimbingan dan pemikiran yang bernas supaya mereka boleh bertindak mengikut naluri mereka

cikgumizi: sudah 2H berbuka dengan nugget dan ayam goreng segera. anak tekak sudah tidak boleh terima.

No comments: