Followers

Saturday, October 23, 2010

Aku Redha


yeah...!!
baru saje menelefon bonda
sudah lama tidak menelefon
cuti deepavali aku mau pulang ke kota
sudah ku janjikan kepada bondaku sebelum SPM bermula
cuti tahunan aku ditahan dek kerna SPM
aku juga memiliki keluarga yang ingin kutemu
jangan sesape yang mencoba memberi tugasan tambahan kepadaku
tatkala aku sudah rancang segalanya
~~haha~~

sedang ku melayari blog ini
hujan masih berjujuran deras
sudah 2hari kehujanan disini
i'OJJI masalah jerebu selesai
udara kembali bugar
aku merindui udara pagi di yong peng
~~hihi~~


Hari ini hari sabtu persekolahan
seperti kebiasaan tidak ramai yang hadir kesekolah
sungguh nyaman dengan suasana yang sunyi
aku dikerah untuk mengecat bilik gerakan
tatkala loceng hampir berbunyi menandakan waktu tamat sesi pagi
pergerakan yang terhad semasa mengecat
komunikasi yang terbatas
kerna terdapatnya Sidang KO-Q dijalankan
dan akibatnya seluar kerja ku menjadi korban
habis terkena cat
ganti balik...!!!
ngan sape aku nak claim
huwaaaa......

xpe2 aku redha akan takdir seluarku
~~isk3~~

cikgumizi: berkeliaran dialam cyber, itu saja yang mampu kerna di alam realiti kehujanan... ermmm...

6 comments:

amin said...

mizi...aku neh..
amin...roomate 3 tahun..hahaha

Cikgu Mizi said...

ko ropenyer.. ngatkn sape.. haha..

miss dayana said...

xpe...ujung taun beli sua baru ye cikgu mizi

nazri said...

dayana byk sluar lebey... mintak j kat die..

Cikgu Mizi said...

size suar die XXXL la mok, londeh a aku pkai nnt.. haha..

amin said...

aku tak kena jg spm..ko jeles tak..wawawawawa