Followers

Thursday, October 28, 2010

Sepi Senjaku


view dari bilik 2313

KURSUS ASAS PENDIDIKAN KHAS

seperti yang aku uar2kan di post sebelum ini
selesai sudah aku menjalani kursus ini
dan melayakkan aku menerima elaun PK sebanyak RM 3000/tahun
yehaaa...!!!!

aku bertolak dari YP tepat jam 0700
dan tiba jam 0800 dengan kelajuan purata 140kmj
berpusing2 la jugak cari jalan
walaupun bangunannya sudah kenampakkan
after register dan dermakan RM200
aku setting camera ni
snap sana snap sini
kasi warm up dulu
~~hihi~~



aku ditempatkan bersama cikguFaishal (aku luper dari skolah mner)
wow.. single and double bed.. syiok woo...!!
tapi yang xsyiok adalah jamban duduk
huwaaa...!!
3H2M terpaksa menggunakannya walaupun tak selesa


banyak aktiviti dalam kumpulan diadakan
berbincang sesama sendiri
ada juga yang bergosip
~~haha~~

xtau pe yang dorang diskusi kan
lelaki dibawah roommate sekejap aku
sape mau bkenalan boleh la
single and available (agaknye la)
~~hihi~~


lepas puas diskusi dalam group
tiba untuk buat persembahan
setiap kumpulan diberi satu kategori pelajar PK
yang setiap satunya mempunyai masalah tersendiri
kelakar memang kelakar
macam2 gaya dipersembahkan

group: hypoactive

group: Autisme

siapakah ini dan siapakah yang beliau lakonkan...??
(gambar atas)
jeng3......
~~haha~~

group: down syndrome

group: mental prob

group: ketidakstabilan emosi

group: hyperactive

..::group CP tidak dapat ditunjukkan gambarnya kerana masalah teknikal::..

cikgu2 dari ex-AEJ UTM2005-09
kesempatan untuk merakamkan kenangan ini


malam kita enjoy
steamboat kat dataran JB
dah lame xpekena steamboat
msg for dyana: pe la wei xdtg, baru nak pau wit gaji ko...


sebelum kami berpisah
kami bergambar bersama dengan Pn. Siti Muslihat PKPK PPDBP
di pintu masuk Tropical Inn JB


setibanya aku dirumah
aku diserang hendap oleh komunis
oh no..!! jam menunjukkan 5.30 petang
memang time2 camni dia sentry kat sini
aku bertegur sapa dengan beliau

"buat pe kat situ..?? gi balik..!!"

"cari spider la.."

aku punya satu idea
dengan segera aku mencapai kamera DSLR D3000 yang kupinjam
aku snap gambar beliau
dan...

"saya hantar kat polis, kasi tangkap tai yong"



dengan tergesa2 beliau keluar dari semak
dan beredar dengan muka tidak puas hati
komfem esok beliau mencari aku
~~haha~~


cikgumizi: alangkah bestnye klu kt umah ade bathtub ngan air mandian suam... ermmm...

3 comments:

nazri said...

haha.. komunis.. mengong..

azieazah said...

Salam. Selamat pagi CIKGU MIZI..

Best nya berkursus...

selamat berehat.

gnesop said...

dah layak dpt elaun RM300.. jaga murid pend khas elok2 yer.. :)