Followers

Saturday, October 2, 2010

Dosakah Usha Anak Dara Orang


semasa nonton Wild Hogs
teringat pula semasa cuti ritu
aku meng"usha" anak dara orang
tapi xpasti keturunan mana
nama macam ala2 Jepun..
ermmm...

cantik walaupun tidak seputih salju
tidak segebu bedak temulawak
sapa suruh dorang paparkan di magazine
tiap2 hari aku tatap
aku puja
aku terbawa2 dalam mimpiku
berdosakah aku...??

kalaulah aku berjaya memilikinya
tiap2 hari aku akan mandi bersama
raba dari kepala sehinggalah .......
malu a aku nak citer lebey2
nanti ada yang membayangkan lebih dariku
ermmm....
tapi agak2nya kalau masuk pinang berapa mas kawennyer eq...??

Honda Fury 1300

pelik sungguh diri ini
anak sulong sudah ku miliki
yang 2nd aku sedang usahakan
tiap2 malam minum tongkat ali
usaha tangga kejayaan
~~kih3~~
bini 1st pun xberjaya dimiliki lagi
sudah hati mahu tambah cawangan
~~haha~~

dalam realiti agak sukar untuk dimiliki
tapi bagi ku cukup sekadar idaman
berlegar2 di alam khayalan

cikgumizi: nak cari sugar mommy la.. kih3...

No comments: