Followers

Monday, November 1, 2010

Program 1Hari 1Blog


sedang ku melewati blog pengunjung selamat p@gi cikgu
aku tertarik dengan program di satu blog ni
aku pun xbrape faham tentang program ni
tapi yang menariknye ade cabutan bertuah
mane a tau untung rezki aku

rezki ayam ayam nampak di kaki
rezki aku sape yang tau
~~haha~~

aku cuba try test je la yer
mne tau leh tmbah traffic kt blog aku yang kerdil ni
~~hihi~~

kepada blogger2 yang berminat
sila klik banner dibawah yer
untuk ketahui cara dan syarat2 nyer

thanx bro sop atas lawatan tempoh hari


cikgumizi: mai pakat ramai2 sertai kami...

2 comments:

azieazah said...

Hmmm macam menarik..

gnesop said...

terima kasih cikgumiz krn sertai program ini..
tujuan utama ialah berkongsi traffic.. cabutan bertuah adalah sebagai bonus (kepada yg bertuah)

review akan dipublish mengikut turutan hari :)