Followers

Friday, November 26, 2010

Hari Bahagiaku akan Tiba


Kebahagian adalah terlalu subjektif untuk dinilai
adakah kita sekarang sudah bahagia..??
bagaimana kita menilai kebahagiaan itu..??
kadang2 kita hanya bahagia hanya untuk sementara waktu sahaja
hari ini bahagia tapi keesokan harinya hilang kesemuanya
dan jangan hanya bahagia untuk seminit
umpama korang kentut didalam lif yang sarat dengan orang
korang akan rasa bahagia dapat melepaskan tekanan bom
kemudiannya mesti korang akan dapat habuannya
atau mungkin akan ke rumah bahagia
setelah mereka membalas dendam dengan mengentutkan diri mereka
tepat kearah lubang hidung anda
lagi2 yang kentut dari orang yang sembelit seminggu
~~haha~~

korang dilarang keras untuk tiru aksi diatas

apa la aku melalut ni
aku nak uar2kan sikit pasal kebahagianku yang akan menjelma
hari bahagia aku la gitu
dalam masa terdekat ini
~~kih3~~


tadaaa...~~
SIJIL KURSUS ASAS PENDIDIKAN KHAS
petang tadi baru terima
tak sabar rasanya nak bagi kat kerani sekolah
ini bermakna aku akan mengecapi hari bahagiaku dalam masa terdekat
RM250 
(sengaja aku kecilkan supaya korang xmintak belanje.. kih3..)
yahooo...!!!  d $o$ b
trimas buat individu yang telah bekerja keras untuk siapkan sijil ini
 ~~hihi~~

petang tadi aku shopping buku di Popular, BP Mall
hati tertarik dengan buku ini


gaya penulisan yang sempoi dan mudah untuk difahami
sememangnya aku agak sukar untuk memahami penulisan yang berbunga2
baru baca beberapa halaman
niat ingin habiskan malam ni
tapi disebabkan ada assignment tambahan untuk cuti ni
aku terpaksa batalkan niat murni ku
~~hihi~~


salah satu pix yang best dalam buku ini
jika Allah mengeluarkan bil bagi segala nikmat yang diberikan
pasti kita tidak dapat membayarnya
bagaimana tanda kita bersyukur akan nikmat yang diberikan
tepuk dada tanya iman
jangan lak tanya aiman
kerna aiman sentiasa boleh
~~kih3~~

aku ingin berkongsi cerita tentang aktiviti hari ini
tapi amat merbahaya jika di dedahkan
xelok dedah2 ni
aurat..!!
~~kih3~~

cikgumizi: esok nak gi kenduri kwen kwn, nak pakai baju pe eq.. ermm.. kebaya atau kurung pahang..?? kih3..

3 comments:

nazri said...

ready baju mandi.. kita terjun j mana2 laut y ada kat tepi jalan tu..

azieazah said...

Tahniah...!
tak kira.. tak kira, nak mintak belanja juga.

Cendol satuuuu...!

Terimakasih berkongsi info.

Cikgu Mizi said...

haha..