Followers

Wednesday, November 10, 2010

Tolong Pergi Dan Jangan Kembali


jika dahulu kau hadir
aku menerimanya dengan ikhlas
tapi kini dikau kembali
dikala aku sedang berduka
meleraikan kembali luka lama
adakah aku ikhlas menerimanya
atau menerima secara paksaan
tika bersama suatu ketika dahulu
kau dan aku selalu menjadi perbualan rakan-rakan
menjadi topik hangat 
sudah boleh digelar dewasa

tapi kini
kau hadir menjadi bahan umpatan orang
aku kebuntuan dan kecelaruan
tolonglah jangan kembali lagi
aku ingin melupakan peristiwa lama
yang sukar untuk dipadamkan

tolong tinggalkan daku
janganlah kau tinggalkan lagi tanda kenangan di pipiku
wahai cik jerawat


arrggghhhhh..... oxy...!!
dimanakah dikau
~~hehe~~

sedang aku memeriksa surat elektronik
terpampang pengirim dari maybank2u.com
ku singkap isi kandungannyer


hampas betul
mesti penipu laknatullah punya keje
nak kencing aku hidup2
lain a kalau aku isi form tu dapat proton inspira sebijik ke
baru a aku percaye
~~hihi~~

hari ini aku cuti kesekolah
kerna mempunyai tanggungjawab yang lebih besar
latihan pusat untuk bola sepak
sudah hampir 2tahun tak main
pancit dibuatnya
15hb pertandingan seluruh johor
kiranya wakil daerah la
dulu time sekolah tak sempat nak tunjuk bakat
kali ni aku nak jadi top scorer
dapat kasut emas
leh pajak kat bank
kaya siot..
~~kih3~~

cikgumizi: internet slow bangat kebelakangan ini, susah nak update blog.. tensi betul...

3 comments:

miss dayana said...

wawawa..semakin bgs dlm menulis blog.. ade ciri2 kesuspenan tu..hahaha

nazri said...

perhh... baru akil baligh..haha

Cikgu Mizi said...

baligh 2nd stage a mok.. jgn akil hay sudah..