Followers

Friday, November 5, 2010

Bulu Kakiku


cuti kali ini adalah cuti yang paling xbest
aku tidak boleh bergerak bebas
sebebas burung berterbangan di angkasa
setiap sudut rumah aku lawat
mencari sesuatu yang menarik
tapi...   ermmm....

pagi tadi aku menunjukkan kerajinanku
meracun rumput rampai dihalaman dan dibelakang rumah
tapi sayang tidak ada anak dara yang melihat
jika tidak
pasti ada yang terpikat
~~haha~~

sedang ku meracun rumput
tiba2 angin datang membadai
percikan racun terkena pada kakiku
oh shit...!!

berdasarkan bacaan aku
racun boleh mematikan tumbuhan
dan ia terkena pada kakiku
waahhhh.....!!
adakah bulu kakiku juga akan gugur..??
tidaaaaakkkkk....!!
aku xnak jadi nyah...
kena letak baja banyak2 ni
huwaaa...~~


petang tadi aku melawat sayang
dia sudah sihat
tapi masih dalam pemerhatian
aku sempat membawanya bersiar2 tadi
bagi mengetahui tahap kesihatannya
Dr. bagitau esok dah boleh keluar
yeyea..!!

seronoknya
sayang dah boleh mengaum kembali
nanti leh buat urutan cakar rimau
~~hihi~~
tapi yang tak seronoknya kos rawatannya
esok baru baru Dr. bagitau jumlah kos
tak tido malam a dibuatnya
ermmm...


cikgumizi:  tak sabar tunggu esok.. hihi..

2 comments:

azieazah said...

Amboiii.. ada hati nak cakar rimau pada sayang. Nanti calar lagi, kena masuk spital lagi..

Silap2 kena spray kaler lain plak..

miss dayana said...

sian syg die..xpe..kasi die rest sket before die stat dating balik dgn cikgu...hahaha.. ala cikgu, next week dah start cuti pjg..huhuhu... slamat bercuti cikgu..best kan cuti lame tul...