Followers

Tuesday, November 23, 2010

Pengalaman Malam Pertama


jika dalam fikiran anda berwarna biru
sila tutup entry ini
kerna entry ini bersih dari anasir2 kebiruan
ini cerita tentang kehidupan seorang cikgu
dan celoteh tukang karut
yang digelar cikgumizi
yeaahh..!!
~~hihi~~

entry kali ini aku ingin menceritakan pengalaman malam pertamaku...
dup dap dup dap
sila baca ayat yang seterusnya ya..!!
pengalaman malam pertamaku sebagai pengawas SPM
~~kih3~~

hari pertamaku sebagai pengiring KP agak memuaskan
walaupun daku terlewat 15minit daripada MoU yang telah ditandatangani
tapi tetap melaksanakan tanggungjawab dengan jayanya
3 paper dijalankan hari ini
BM K1, Pend. Seni Visual dan BM K2
setibanya aku di SMK Sri Medan
jika di amati
aku seperti santa clause yang membawa bungkusan hadiah


walhal sedang memerah keringat mengangkut kertas soalan
pembahagian tugas dilakukan dan seterusnya melaksanakan tanggungjawab
aku sebagai pengawas yang berdedikasi telah memberi persembahan sepenuh tenaga
umpama pelagak ngeri CEPLOS...
~hihi~~


bermacam2 gaya aku posing
sewaktu kebosanan melampau melanda diriku
kalau ada modelling agency yang hadir
sudah tentu aku ditawarkan kerja
paling cikai pun sebagai model seluar dalam
~~kih3~~

macam ni la aku pose.. hihi..

underware model

sedang ku termenung sendirian 
tiba2 aku teringat misi utama aku menjadi pengawas SPM
aku rasa aku dah hebahkan
tapi takpe aku ulang semula
Shhhhh..... keep it as secret tau..!!
misi utama aku adalah mencari jodoh
~~kih3~~

cikgumizi: esok akan menjadi pengiring lagi, tapi esok hanya ada 1sesi sahaja yakni sesi pagi..  leh relax sikit esok.. huhu..

No comments: