Followers

Monday, November 22, 2010

Debaran Seorang Pengganas


sudah lama aku tak update
kadang2 idea datang mencurah2
tapi tidak berkesempatan untuk menulis
bila kelapangan masa
idea pulak kering kontang
aduhaii...

setelah bercuti selama 40jam di KL
aku selamat kembali ke Yong Peng
dulunya penuh dengan kehijauan
tapi kini penuh dengan ketandusan
bagai padang jarak padang terkukur
licin seperti kepala jin SUPERPOWER
~~haha~~


esok SPM akan bermula
aku selaku pengganas.... opsss.. 
pengawas yang berdedikasi
siap siaga menjalankan tanggungjawab
walaupun dalam otak sedang fikir cara nak mengular
~~hihi~~

esok pukul 6 perlu berada di SMK Dato Seth
tunggu driver aku ambil untuk ke bilik kebal
(mampos aku kalau KP aku bce)
~~haha~~

bilik kebal berada di SK Pt. Bilal
so perjalanan jauh memerlukan kereta yang tiptop
dan co-driver yang mantap dari segi mental dan fizikal
seperti co-driver rally
(esok nak bawak bantal busuk, leh tido dalam kereta)
~~kih3~~

persiapan malam ni
iron baju kaler pink, seluar kaler putih, necktie
stok perfume cap playboy , strong hold hair gel
mana tau leh ngorat dak2 SPM
rejeki ayam nampak di kaki
rejeki aku nampak di jambul
sambil mengawas ngorat awek
~~kah3~~


yoshhh...
fighttooo....!!
ho ho hooo...~~

cikgumizi: malam ni kena tidur awal, jika tidak mesti terlanjur tidur.. hihi..

3 comments:

nazri said...

oit.. aku tunggu ko kat kluang tak sampai2 pong..

Cikgu Mizi said...

sabtu or ahad ni a aku roger ko.. weekday busy a.. aku org penting skang ni.. hihi..

CikJJ said...

hahahahaa!! nak bayangkan pakai baju pink, suar wrne putih, nek satria oren, sebijik dah mcm mat bangla jual kapet nnti