Followers

Wednesday, January 5, 2011

Maafkan Daku


tiba masa yang ditunggu2
suka atau tidak akan keputusan ini
aku terpaksa membuat pilihan
sudah lama dipendamkan
aku tetap setia
tapi kini seru sudah tiba
tidak perlu aku melengah2kannya
bak kata orang2 berpengalaman
perkara baik jangan dilengah2kan
aku kena kuatkan semangat dengan pilihan yang aku buat
mudah2an tidak menyesal

lama juga aku "usha"
bukan mudah untuk memenuhi kehendak hati
kadang2 apa yang kita lihat memang sempurna
tapi hati tidak berkenan
tidak boleh memaksa dalam hal ini
maafkan aku


aku memilih mengikut mata hati
bukan mata yang sentiasa menipu diri
hati ini meronta2 untuk tidak mengkhianati
tapi naluri dan keperluan lebih menyelubungi diri
dan kini aku nekad
aku ingin....
menukar layout Selamat P@gi Cikgu
supaya lebih menarik dan sejuk mata memandang
sudah beberapa layout dalam pemerhatian
~~hihi~~

esok mesyuarat rumah sukan
aku selaku ketua rumah sukan Akasia
sudah bersedia dari segi mental dan fizikal
untuk merebut kejuaraan dan mengharumkan nama baik rumah sukan
banyak perancangan telah dirangka

2x tiket wayang di kelas pendidikan khas
3H2M penginapan di bilik pengurusan diri pendidikan khas
baucer makanan RM4.50 di kantin sekolah
2x tiket percutian di taman botani pendidikan khas (depan bilik kom)

semua ini adalah hadiah bagi pemenang olahragawan dan olahragawati bagi rumah sukan Akasia
~~hihi~~

cikgumizi: esok kena ajar muzik, nak ajar pe eq.. aku bab seni ni memang fail... haha.. 

3 comments:

miss dayana said...

ala cikgu..letakla budget lebih sket..baru la atlet bersemangat nak menang..:):)

nazri said...

budget lebih = rotan.. hasil die, rumah sukan aku juara thn lepas.. haha..

Cikgu Mizi said...

budget thun ni xde, smue budget dah disalurkan pilihanraya Dun Tenang.. hihi..