Followers

Thursday, January 20, 2011

Janji Duit Masyuk...!!!


nikmatnya bercuti hari khamis
peritnya bersekolah hari sabtu
wahhh...!!

seawal pagi aku sudah merias diri
berwangi2an untuk berouting
cewahh...!!
tujuan utama outing hari ini
menonton khurafat yang menjadi bualan ramai
katanya bestla, seram giler la...
betul ke seram sangat tahap gaban seperti yang diperkatakan...??
aku selaku pengkritik filem tidak tegar
merungkai satu persoalan

MBO Kluang Parade tempat yang dituju
sempat lagi brunch b4 masuk panggung
tepat jam 1345 bergegas merebut tempat duduk
kondisi cinema di situ memang kureng
seat hampeh, cover tempat letak tangan hilang
memang xde maintenance agaknya
janji duit masyuk...!!!


citernya xde la lama mana pun
dalam 1jam 15 minit
komen aku pasal citer ni
ermmm...
xde la seram sangat seperti di katakan
siap leh nguap lagi dalam panggung
aku tengok pun leh tertido
aku bagi 3star la tuk citer ni

diatas adalah komen palsu
komen sebenar ada dibawah

siot betul citer ni
terkujat dibuatnya
selamat aku dah pergi toilet siap2
kalau tak, mau aku terkucil dalam panggung
hantu sergah xagak2
bagi la warning dulu
slamat aku xde diabetes
haishhhh....
~~hihi~~

papepun memang seram citernya
tapi nape sekejap sangat
ending kurang menarik a.
tunggu khurafat 2 lak pasni
~~huhu~~

cikgumizi: kepenatan dan kenjoyan sangat rini... kih3..

3 comments:

azieazah said...

Sebeum ni pun Kak Azie ada baca di blog yang menulis tentang filem ini. Terlalu cepat endingnya. Klimaks pantas.

Kak Azie, ohhh takut nak pergi tengok.

Cikgu Mizi said...

ibu mengandung dan pesakit jantung tidak boleh tengok.. bapa yang mengandung camner lak...?? huhu..

Admin P@P said...

Assalamualaikum.
Tunggu tayangan kat TV2.

Sebenarnya tak berapa minat dengan filem seram.

TQ