Followers

Wednesday, January 26, 2011

Aku Mahu POWER


sekarang sudah jarang aku mengupdate blog
kebuntuan idea untuk dikongsikan
bosan juga acap kali berkisar mengenai sekolah
cikgumizi ni xde ke cerita diluar skop persekolahan..??
memang masa cikgu banyak diperuntukkan dikawasan sekolah
pagi sekolah
petang sekolah
malam pun sekolah
sabtu sekolah
kadang2 cuti sekolah pun kena pergi sekolah
arghhh.... kebosanan
aku mahu POWER
SUPERPOWER... memberikan anda tenaga...

cuti CNY ni aku mahu manfaatkan sepenuhnya
no more school 
no more student
no more meeting
just chipsmore in my mind
~~kih3~~

so entry kali ni aku nak bercerita berkisarkan mengenai sekolah
sekolah lagi....!!
~~haha~~

perhatian kepada para kontraktor class C
sila beri job kepada pelajar PK SMYP bagi kerja pecah memecah dinding
dorang ni memang pakar
tapi bukan pecah rumah lak yer
pintu kedua hampir sempurna dibina
kerja2 penngubahsuaian kelas sudah mencapai 50peratus
hanya dekorasi dalaman dan susunatur perabot yang tinggal
theme color PK adalah biru kundang @ ungu





walaupun aku selaku CEO
sebagai orang atasan yang berwibawa
aku turut turun padang membanting tulang
memerah keringat dan kudrat membantu orang bawahan
prihatin dengan masalah2 yang melanda pekerja2
bukan hanya duduk dikerusi empuk sambil memberi arahan
komplen itu tak betul ini tak betul
sekejap plan A
pastu plan B
contohilah cikgumizi ni
bukan dinding je aku simen
dengan seluar kerja aku simen sekali
~~haha~~

minggu lepas
baju kerja coklat terkena cat
adehh.. sadis sungguh..
orang luar tengok pun tak percaya
yang sebenarnya aku ni cikgu atau pekerja kontrak
musykil2...

gambar diatas bukan lakonan semata2

cikgumizi: tak sabar menanti ketibaan CNY. cuti lagi.. yahoo.....!!

No comments: