Followers

Sunday, January 16, 2011

LDP:Kursus Asas Kejuruletihan Padang dan Balapan

semalam diadakan LDP di sekolah aku
LDP itu bukan sejenis binatang atau haiwan
mengikut kamus dewan edisi khas
LDP diberi maksud Latihan Dalam Perkhidmatan
ni sudah kali ke-2
menurut NUTP
minggu ke-3 pihak pentadbir sekolah tidak dibenarkan mengadakan aktiviti
tetapi dalam kes terpencil begini
sekolah aku tetap adakan
kalau aku jahat aku report kt NUTP
~~kih3~~

tapi LDP kali ni memang best
tak boring cam sebelum ini
tajuk LDP kali ini ialah..
Kursus Asas Kejurulatihan Padang dan Balapan
bersempena dengan aktiviti sukan sekolah yang ditunda ke bulan 6
banyak ilmu baru kami dapat
lepas ni boleh lah aku latih budak2 PK
cikgu2 dipecahkan kepada 6kumpulan
larian berpagar, lembing, lontar peluru,
 lempar cakera, lompat tinggilompat jauh
aku dalam kumpulan larian berpagar
selalunya kat sekolah dulu panjat pagar
kali ni lompat pagar yang halal
~~hihi~~











semalam lepak2 kat jiran sekolah aku
SMKDS
dorang ada aktiviti camping untuk budak2 f1
kalaulah kat sekolah ada aktiviti ni kan best
ermmm...
awal tahun ni ke'busy'an datang menjelma
seperti kebiasaan
semua fenomena ini melanda cikgu2
terutamanya cikgu2 baru yang terpaksa melaksanakan tugas baru
yang terlalu asing dan jauh dari mengajar semata2
kepada anda sekalian
jadi cikgu bukanlah semudah ABC seperti anda fikirkan
mungkin ke'busy'an mereka anda tidak nampak
dan mungkin subjek kajian anda kepada cikgu yang selamat dari tugasan khas
kalau boleh
cari subjek kajian yang mendapat tugasan2 khas dari semasa ke semasa
cewahh...~~
cikgumizi ni cikgu mcm mne lak..??
~~hihi~~

cikgumizi: tak sabar nak tunggu CNY, cuti 9hari... yeayy...!! gambar xamik lagi kat photographer sekolah.. akan diupload kemudian..:)

2 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Woot!
Seronok ni wei!

Cikgu Mizi said...

syiok2.. leh skodeng cikgu2 bujang..kih3..