Followers

Sunday, January 9, 2011

Layan Tetap Layan


entry kali ni
aku nak promo satu port makan yang best
ni 2nd time aku makan kat sini
sebelum ni aku makan time oranje nazak kat workshop
dan kali ni aku ngidam sangat
menu spesial nye adalah....
ASAM PEDAS
perghh... licin beb..
di Ali Asam Pedas
~~haha~~



bukan melayu je yang datang
cina pun ramai
memang kalau lambat tinggal kuah je la
so pastikan kalau nak datang
kena tiba sebelum jam 12
kalau gagal
meja akan kepenuhan dan ikan yang diidamkan mungkin kehabisan
contohnya cam kitorang tadi
tiba disana jam 1 lbih
ingat nak order asam pedas ikan pari
tapi kehampaan
terpaksa tukar ikan merah
layan tetap layan...


sepatutnya aku snap pic sebelum mangkuk hayun ni kelicinan
tapi disebabkan algelojoh sesangat
terlupa bagai
~~kih3~~

cikgumizi: pastikan anda order nasi tambah siap2, kerna semestinya sepinggan tak mencukupi... kih3..

6 comments:

NuRaIn said...

erk...ni kat bp or muar?
dulu pnah gak sekali mkn asam pedas..
kedai ny tepi sekali
mmg sedap....sampai mase tu dlm kol 12 tp memang kedai tu penuh
ikan dia fresh..

Cikgu Mizi said...

ni kt bp.. dkat ngan sungai... best2.. hihi..

miss dayana said...

pak ali tu..hehehe

nurkaloi said...

uwww
kat melake puwn ade asam pedas yg sedapp
layan~~~

AR said...

cikgu g bp x ajok, sy dkt je, kt uthm, xmo blnje ke ? haha :D

Cikgu Mizi said...

lorr.. dkat je ngan yong peng.. hihi.. xbgtau awl2...hihi..