Followers

Wednesday, December 1, 2010

Taktik Lama


sebelum anda semua baca entry kali ni
anda disarankan untuk menyediakan paper bag
plastic bag not allowed
bagi ibu2 yang mengandung
pastikan henset anda berada berhampiran
keselamatan anda keutamaan cikgumizi
pesanan ikhlas dari cikgumizi


bila aku kengantukan tahap dewa tika menjadi pengawas
aku akan apply kan ilmu kawadku didalam dewan
tidak sia2 aku menuntutnya di UTM
sengaja aku menguatkan bunyi tumit kasutku
bak kata coach aku
"pacak tumit bukak dada tangan paras kepala langut"

sengaja aku berbuat sedemikian
supaya memudahkan calon2 mengetahui
bahawasanya aku berada berhampiran
dan jika ingin meminta helaian tambahan
inilah masanya
~~kih3~~

setiap kali aku lalu di sebelah calon perempuan
dorang akan minta helaian tambahan
macam pisang goreng panas 
setiap kali aku lalu di sebelah calon perempuan
dorang minta izin untuk ke tandas
setiap kali aku lalu di sebelah calon perempuan
tika itulah barang dorang terjatuh
aku rasa dorang sengaja menjatuhkan barang dorang
ingat aku tak tau
tu semua taktik lama la nak ngorat
~~kih3~~

ok2.. korang leh guna paper bag tadi kalau rasa mahu termuntah hijau
dan bagi yang nak terberanak tu
cepat2 tipon bomba yer
~~kah3~~

tadi baru mengira2 claim yang akan bakal ku terima kelak
woww.. banyaknya, cam tak percaya jer
tak sia2 aku korbankan 1jam 30 minit waktu tidurku dipagi hari
kalaulah elaun harian dapat juga
ermmm... aku akan menikmati keenakannya
yahoo...~~
korang jangan nak ngecak ei
~~haha~~

cikgumizi: perut terasa lapar la pulak, nak kuar cam penat.. de maggi lagi ke eq dalam ghobok.. ermm..

3 comments:

miss dayana said...

bolela blanje aiskrim..kui kui kui

azieazah said...

Amboiii.. jadi pengawas di dewan exam yerrr..

Jangan main mata tauu..!

Cikgu Mizi said...

dyana: klu nak askem, jom a gi ganu nnt... hihi..
azie: lalala...~~~ kih3..