Followers

Saturday, December 18, 2010

Hati Berkecamuk Remuk


aku benci dengan perempuan
serik aku nak bercinta lagi
sudah patah hati 
perempuan membuatkan aku jadi begini
mengkhianati cinta aku
aku dah tak percaya dengan perempuan
pendusta..!!

dulu kau bilang sangat mencintai aku
akulah yang terbaik
akulah yang terhebat
akulah yang selalu dihatinya
tapi itu sekadar ungkapan dibibir
permainan yang menggores emosi dan jiwa
kenapa kau mengkhianati aku..??
KENAPA..!!!??

sedangkan aku mencintai dirimu seikhlasnya
aku sanggup melakukan apa sahaja 
menepati kehendakmu
jika kau menyuruh aku menyeberangi lautan api
pasti aku turuti
aku umpama lembu yang dicucuk hidungnya
kaulah tuan empunya lembu

tapi kini
aku kecewa dengan perempuan
aku mula membenci
jelek melihat golongan itu
aku memilih jalan ni
mungkin ini yang terbaik untuk diriku
tidak perlu berendam air mata
mengenang kecuranganmu keatas diriku
aku ingin bercinta dengan kaum sejenis
lebih tepat lagi
aku ingin jadi gay/homoseksual
itulah suratan hidupku
nyah kau perempuan dari hidupku
"saya gay, saya ok"



mungkin ini peristiwa hitam yang menyebabkan golongan ini terjerumus kekancah gay
berani mati mereka ini mengaku yang dorang gay
upload video tanpa memakai topeng power rangers kat muka dorang
malu mak bapak weh
bertaubatlah segera
sudah lupakah kamu tentang azab yang menimpa pada kaum Nabi Luth a.s
atau sengaja buat2 lupa

kredit to bro mazidul


cikgumizi: apa sudah jadi pada masyarakat sekarang, hilang sifat malu dan berani menegakkan benang yang basah.. mudah2an golongan ini diberi petunjuk supaya bertaubat sebelum terlambat. amin..~~

1 comment:

Nas said...

mula2 aku terkesima bila bace entri ko..ingatkan ko nak jadi gay..rupenyer2 pasal video haprak nie...hahahha..nice2...orang gay tu da gila kot


Harimau membaham garuda 3-0; Ramai Orang Indon Salahkan Laser