Followers

Tuesday, March 9, 2010

Sukan Pendidikan Khas Peringkat BP 2010

Date: 4 March 2010
Venue: SMK Dato' Onn

masa dan bertempat yang telah dijelaskan diatas, telah berlangsungnya sukan antara benua Batu Pahat. keadaan yang panas terik telah meng"sunburn"kan diriku walaupun tiada bezanya pun diantara diriku yang sunburn dan yang tidak sunburn.
~no comment and don't comment~

sebagai pengurus pasukan mesti lah aku ditugaskan selaku pengurus. pada mulanya agak kepeningan lalat jugak la nak menghandlekan budak-budak ni di sebabkan kecelaruan pengurusan pihak penganjur. dengan kesabaran dan sepapan paracetamol sebagai persediaan, aku teruskan juga tugas sebagai pengurus (ibarat carlo ancelotti:chelsea)


more action

setiap pertandingan mestilah ada yang menang dan kalah, walaubagaimanapun pasukan aku tidak lah kecundang diperingkat awal. kebanyakkan nya terkandas diperingkat akhir dan separuh akhir (peserta tak ramai, start acara terus separuh akhir)
~ketawa~

pencapaian bagi tahun ini, aku selaku pengurus pasukan dan jurulatih yang tidak terlatih merasa berbangga dengan mengutip 3 emas,1 perak, 6 gangsa dan jaguh olahragawati.
satu pencapaian yang bagus dan perlu dipertingkatkan.

Aku berazam selaku jurulatih dan juga pengurus walaupun belum dilantik secara rasmi, berazam akan memenangi banyak lagi acara di tahun depan di Beijing
~ketawa~
kihkihkih


cikgumizi: terpaksa membelanjakan duit untuk membeli krim pencerah


No comments: