Followers

Monday, March 22, 2010

Holiday Story

Holiday kali ni banyak kenduri kahwin di adakan, peluang untuk mengelat adalah tipis disebabkan aku terpaksa untuk membantu rewang untuk kenduri sepupuku di kampung, sungguh memenatkan walaupun aku ditugaskan untuk mencuci pinggan dan cawan.
~~patah pinggan pakcik~~

ermmm..~~~~~
finally, aku telah memiliki komputer riba aku sendiri dengan menggunakan duit gaji aku selama 2 bulan. penat lelahku bekerja dikeringkan dengan sekelip mata. walaubagaimanapun, aku berpuas hati walaupun tidak setanding komputer riba yang dimiliki oleh Bill Gate.

Acer 4740 dengan teras i5, 320G HDD, 1GB RAM dengan harga rm2199.
aku beli beliau di Low Yat Plaza setelah beberapa jam tawaf di situ (10 minit jer tawaf).


sebelum aku bpulang ke yong peng, hatiku telah terpikat dengan beg berjenama unta(dibaca: camel). dalam fikiranku boleh la bawak pergi camping or travel mana2. tup2.. harga yang tertera rm250 diskaun 20%=rm200. terus aku sambar walaupun berat hati untuk melepaskan duit ke tangan cashier jusco.
~ketawa~


total aku kehilangan duit sepanjang holiday ni = rm3k , termasuklah duit yang kuberikan kepada emakku.next month gaji aku kena berjimat, target aku nak main tikam (dibaca:sijil simpanan premium) di BSN. mana a tau kalau2 dapat BMW sebijik.
~ketawa~


status: kengantukan disebabkan 4x melawat sambil belajar ke toilet disebabkan makan salah (dibaca:salah makan). gambar akan di upload kemudian.

No comments: