Followers

Monday, March 22, 2010

aku bersumpah..


"dengan ini saya cikgumizi dihadapan blog saya bersumpah tidak akan menaiki bas itu lagi..."

24hours before....

masa yang tertera dalam tiket yang kubeli pada hari jumaat bersamaan dengan 19 mac 2010 adalah pada pukul 3.30 pm. dengan hati yang sayu untuk meninggalkan kolumpo dan juga menempuh hari persekolahan (bekerja), aku melangkah terus ke platform 15 seperti yang ditetapkan.

30 minutes later...
aku: bang, mana bas ke yong peng, tiket pukul 3.30pm..
bang: bas belum masuk lagi, jalan jem..
aku: orite..

1 hour later..
aku: bang, mana bas ke yong peng, tiket pukul 3.30pm..
bang: rilex, bas belum masuk lagi, jalan jem..
aku: orite, sabar kan sebahagian dari iman kan bang..
bang: orite..

2 hours later..
aku: abang~~ mana bas ke yong peng, hati saya dah membara ni...
bang: bas depan, super rice...
aku: orite, tima kasih abang~~

pukul 5.30 baru bas tu gerak, lega hatiku.. tetapi kelegaan aku tidak lama kerna bas itu adalah bas lompat-lompat, destinasi pertama adalah seremban.. adoyaii.. betapa sakitnya hatiku ini, aku diperkotak katikkan.. disebabkan sakit hati, aku tak dapat nak teruskan menaip.. wokei, babai.. adioz~~

status: mata kuyu, mencari lagu kanak-kanak untuk kelas muzik esok hari

No comments: