Followers

Sunday, January 1, 2012

Azam Materialistik


Selamat Tahun baru kepada semua
walaupun aku telah pun sambut pada Awal Muharam ritu
seperti biasa la kan
setiap tahun baru mesti ada azam baru
aku taknak cerita pasal azam baru
sebabnya mestilah aku nak letak
jadi anak yang soleh, tambahkan ibadat, bekerja bersungguh2
semua orang letak aam yang sama tiap2 tahun
tapi dalam entry kali ni
aku nak letakkan azam materialistik sikit
~~haha~~

masih ingatkah wishlist yang aku target tahun lepas
kalau tak ingat klik SINI
alhamdulillah ketiga-tiganya berjaya ku miliki
walaupun tidak sama
tapi serupa
ini dia wishlist untuk tahun 2012

1. untuk white BEV yang telah banyak berjasa-B18C & TEIN Adjustable Absorber



2. untuk NIKON D7000-SB900


3. new wishlist-Shimano Bike



oleh sebab perutku makin ke depan
aku memang amat memerlukannya
usaha lif  kejayaan
~~hihi~~

cikgumizi: harap tahun ni rezeki melimpah-limpah, jumpa duit terpijak ke.. hihi.. dapat 2 dari 3 wishlist pun jadi a..

No comments: