Followers

Sunday, January 15, 2012

Indahnya Amalan Doa


sudah lama tidak jalan jauh sambil memegang stereng
rasanye minggu ni pegang time gi sekolah je
pastu banyak genggam Kuda Merah
sepetang tadi bagaikan melepas gian
tawaf sekitar daerah BP
YP-Ayer Hitam-Pt Raja-BP-YP
pasal minyak xde hal
sebab sok gaji masuk
~~hihi~~

di BP aku singgah SquareOne
objektifnye nak cari buku bacaan
lama gak aku belek2 buku
kalau ikutkan cover buku nak je aku beli 3-4 buah
tapi bila mengenangkan susah payah nak mengkhatamkannya
aku beli sebuah je
"Indahnya Amalan Doa-Dato Ismail Kamus"
buku ini susulan dari buku sebelum ini
iaitu "Indahnya Hidup Bersyariat"




aku baru baca sikit je sebabnyer dah petang dan badanku perlukan air untuk disirami
aku tengok sekilas pandang je
buku ini memang sempoi dan senang nak baca
sape yang penah baca buku Indahnya Hidup Bersyariat sudah pasti tahu cara penulisannya
aku alu-alukan kepada kawan2 membeli buku ini
xrugi membeli
~~hihi~~

cikgumizi: esok dapat gaji, sudah mula membuat plan belajanwan 2012.. huhu..

No comments: