Followers

Tuesday, January 3, 2012

Si Kuda Merah Menyala B18CR


tidak sampai seminggu aku berazam materialistik

sudah kuar ape yang ku mahu
terima kasih untuk diri sendiri
menghadiahkan kuda merah padaku
aku takkan lupa pengorbanan diriku ini
~~huhu~~

semalam apabila mata bertentang mata
hati terus terpana
alis wajah yang ayu
bentuk badan yang mengiurkan... pheeeewwwiiiiiiit...!!
terus ku pinang dengan bismillah
hari ini mula mengkudakan dirinya
pusing sana pusing sini
perghhh...
penat siot

pepagi lagi ku kejutkan diri dari ulitan mimpi
mempersiapkan diri untuk menunggang  Si Kuda Merah
~~hihi~~


 atas: Kuda Merah ku
bawah: Kuda Putih Gebu tu housemate ku punyer


sementara aku mengusha dirinya selepas menunggangnyer
terus dapat panggilan dari Pejabat Daerah Yong Peng
"mizi, kerusi meja udah sampey... silalah menghadirkan diri ke sekolah dengan seikhlasnyer..."
adeiii... xpuas aku nak bermadu asmara dengan kuda merah
tanpa melengahkan masa terus ku buka tender untuk menolong diriku ini
selamat 2orang pelajarku dapat membantu
ditambah dengan housemateku dan juga pakcik2 kebun datang membantu
kalau aku berseorangan dah sah aku mc seminggu
200 set kerusi meja
tapi tidak sampai kesemuanya
malam ni bersambung
aduyaiii.... agak2 leh mc tak hari pertama persekolahan
ermmm.......

sepetang tadi
sempat juga menunggang kuda merah
YP -------------------------------> Pt Yaani
sejam setengah berekriasi mengetatkan otot2 yang telah bertukar jadi lemak
objektif hari ni tercapai
~~haha~~


cikgumizi: baru menandatangani surat pengesahan jawatan, sudah hampir 2tahun aku di Yong Peng rupernya.. huhu.... 

No comments: