Followers

Friday, October 30, 2009

damn damn damn version 2..!!

sadis tul a aku arini... ni dah 2nd time aku xmsok klas mse exam... klas yang same tp hri y berlainan, mmg aku rse xde "jodoh" a ngan klas tu.. kali ni dgn cikgu lain, aku nyer xtau rope2 nye aku de klas 4x 1 period... mknenye slame ni aku dah berminggu2 la xmsok klas tu..

citernyer begini...


aku dtg a skolah cm biase, check jadual de klas period ke 5 and 6, relief xde... srnok sakan aku xde relief.. mule2 study a for intervier nex week, study punye study.. prot dah klparan, so pe lg g a kntin cri mkn.. aku tgk jam dak kul 910, so aku dcide lek a bilik guru...

didalam pjalanan nk g bilik guru, aku lalu ler kt dpan ofis.. skali de ckgu pgil aku, aku ngat per.. die ckp aku de klas time 3rd period 4u.. aku pn tkjut a kn, stau aku klas 4m je arini... yang brada di tmpt kjadian pn kre rmai gak a...

aku pn pk punye pk, bru ler tringat aku de klas 1 mase kt klas tu... klam kbut a aku g sne, pastu de ckgu y mnanti dgn ksabaran.. ckgu itu ialah Pn. M******.. aku pn tsyum tak tkate ape... btol2 rse bsalah ngan ckgu tu... so aku dcide nk mntak maaf pasni...

loceng pn berbunyi,

mknenye aku smpt jge klas tu 10 mnit jer...
aku cbe mncari ckgu tsebut tti tidak kejumpaan... aku pn tgu a kt bilik guru sambil mnunggu mse ke 5..

tiba2 dtg lah class mnitor klas yang aku akan msuk sat g.. aku ngat de hal, rope2 nyer die mengingatkan aku bahawa aku kne masuk klas die sat g... aku pn tkjut, siapa gerangan yang memberi arahan tersebut... xpe2, nnt msuk klas aku tgk...


aku pn pergi a ke klas seperti yang tertera dijadual aku, aku dtg a awal 2 mnit... de ckgu A*** kat klas tu, aku pn syum a kt die mase selisih.. skali die ckp cmni "awal smpi".. aku pn terkejut a kn, ni saje o nk perli aku ni... siap anta student nk ngat kn klas aku ni... sudaahhh.. aku dah xsdap ati dah.. abes jer exam, de a aku tserempak ngan ckgu M tu, aku mntk maap la kn..

wpun dah mntk maap tp tetap rse bsalah...
2nd time rekod buruk, cmner ni.. aku rse cam nk pndah skolah len jer... aduyaii..

klu nex year jbatan anta aku kt skolah len pn xpe ler, aku dah xsdap ati dh nk mgajar kt ctu disbabkan masalah y aku wat... adussss....!!!

p/s: sian mtor(see picture) aku kne perah dr kepong smpi umah full throttle, emosi xstabil time tu... msti de smthg y aku pnah wat silap smpi dpt dugaan cmni... bak kate org "orang bodah bkn org yang melakukann kesilapan tetapi melakukan ksilapan yang sama berulang..." renung2 kn lah wahai ckgu mizi...!!!



No comments: