Followers

Tuesday, October 13, 2009

2592000 saat..??

259200 saat aku xupdate blog aku... nk kte rndu, xjugak.. nk kte syg, bese jer.. ape2 aje lah..
so, skang aku dah jadi cikgu, wpun cikgu kontrak.. hehe..

dlu klu buleh nk mntak skolah dkat2 jer tp smue yang dkat dah pnoh, tpkse lah aku ngan amir(ketika itu anggur xkuar) plih skolh kt kepong..
dgr jer kepong, dlm paler otak aku ni rmai org cina.. sudeh...

dgn smgat yang kntal aku harungi gak jln yang penuh ngan cabran (jln berlubang, jln jem, jln byk corner.. hehe).

dlm smgu aku dah trase kesyiokan mgajar.. hehe.. aku ajar modern maths f4, wpn dh lme tgl tp otak aku ni still tau tmbah, tolak, darab n bahagi.. so kre ok la kn... aku diarahkan oleh pihak atasan tuk ajar klas 4E, 4M N 4u.. ADUYAI...

ni a timetable aku, skit kn...?? hehe




p/s: semue ni adalah lakonan semata2, hanye de kaitan ngan aku jer.. hehe..

PEJAM CELIK PEJAM CELIK...
dah sblan lebey aku ngajar, ini bmakna gaji pn dah hmpir tiba.. lalalala~~~~
luper lak aku nk snap slip semntare tuk 2 blan.. masyuukkk...!!

No comments: