Followers

Wednesday, October 14, 2009

damn damn damn..!!

tensen nye aku arini, pun xngaja tp ketensenan aku mlampau disebabkan kejadian yang tidak diingini berlaku...

begini citernye...

punyalah smgat aku pg td disebabkan dlm pale otakku pikiaq dak2 form 4 de exam.. 1st thing yang aku wat check relief class... lpas belek buku relief aku dapati nme ku tercatat relief clas 5A 1st period, 5E 3rd period and 3B 6&7.. dan tidak tluper gak klaz aku 4M last 2 period.. pe lg, aku jlnkan a tgungjawab yg tlah di amanahkn...

lpas relief class 5E aku lpak a kt blik guru, lpak punye lepak... tbe2 dak 4x dtg kt aku dan ckp cmni "cikgu, bkn ke spatutnye cikgu masuk klaz kami..??"" aku pn tkedu... ehh... aku check lek timetable aku... sah, mmg msuk klas dorg.. pd ketika itu dah mse ke 5, spatutnye wktu ke 4 dan 5...

menggelabah a aku g klaz dgn bjalan laju lagak gaya pelari jogathon...

skali de ckgu "tuutt" kt klas tu, aku pn mintak maap la kn sbab aku terslh tgk jdual, aku ngat ari ni ari khamis.. byk kali aku mntk maaf kerna ketidaksengajaan aku ni.. skali ckgu tu ckp cmni a
" xbleh a cmni cikgu, tanggungjawab u.. saya pn de klas ni, nnt ckgu y kt sne ingat saya yang lambat..." dengan senyuman yang kelat.. aku pn mntak maap lg skali, skali die toleh nk grak dengan muka yang kebengangan dan menyinga... aku dah serba slh, aku pn tros mnjge klas tsebut dgn ati yang duka dan badmood mcm org dtg bulan...

lpas kjadian tersebut, terdgr lah desas desus yang bercerita kejadian ini di bilik guru.. bermula dgn tuduhan seorg ckgu thadap ckgu yang mempunyai sme nme ngan aku.. die sebut2 psl 4x, aku dah berdebar2... adakah citer tersebut dah melanda disekolah umpama penyebaran wabak h1n1... tidak... tidak.. tidak... dgn muka yang menahan malu aku pn pndg kt dorg n senyum.. so, dorg phm bhwasanya aku lah yang terlibat...

mne aku nk sorok mke ni beb... aku bkn sengaja, aku btol2 slh jdual.. dgn muke yang hilang keserian bak umpama kueh seri muka yang hangus aku tros kn gak hari persekolahan dengan perasaan malu dan segan, aku dpt rse kn banyak mate memandang kt aku.. arghh....!!!

mcm mne aku nk bdpan ngan cikgu tu sok..?? aku dok ngah pk lg... ermmm... ;(

p/s: kpd ckgu bkenaan, aku mntak maaf byk2 sbb ketidaksengajaan dan ketidakbertanggungjawaban aku ni... klas n nme guru berknaan dirahsiakan bagi tujuan keselamatan jika diserbu oleh skuad melodi.. hehe..

1 comment:

nazri said...

tu la..dok menyembang lagi..wakakah..habis la ko..satu dunia akan memandang senget terhdp ko esok..ki3..