Followers

Tuesday, July 12, 2011

Saya Lukis Awak Teka


huwaa...
 Family Come Here sudah tamat
hiburan setiap selasa petang telah hilang
citer yang best
asek tergelak memanjang jer dari awl hingga akhir
xpe2, de satu lagi citer
Running Man
walaupun tidak sebest Family Come Here
tapi layankan jugak
~~huhu~~

rini baru kusedarin
sudah seminggu lesen memanduku jadi arwah
semalam dengan konfiden jer lalu depan polis trafik ngah menyaman
kalau kena tahan semalam
memang koyak rabak a wallet aku
esok kena hidupkan juga
susah a mau gi 'meeting' nanti
~~huhu~~

sesaje aku memain dengan budak2
"cikgu lukis, zamir teka ei..!" aku mengajak..
"ok cikgu..." jawabnya
aku pun lukis a punya lawa
semua yang aku lukis dapat dijawab dengan tepat
"cikgu, biar zamir yang lukis a.." pintanya
"ok.." jawab diriku
dia pun lukis dengan khusyuk serta tawaduk nyer


"erkk, camne aku nak teka..?" soalku dalam hati
dia bagitau yang itu diri dia
yang sedang dilukis ialah kakaknya
comei je dorang kan
~~huhu~~

cikgumizi: Ramadhan hampir tiba, adakah diriku ini sudah cukup bersedia dari mental dan juga fizikal... huhu..

1 comment:

nazri said...

redah j ramadhan tu.. ade pe ke hal.. :D