Followers

Thursday, July 7, 2011

GCB Simili Ayam Kicap


malam semalam kebosanan sangat duduk dirumah
bersama teman serumah
kepergian bersama ke carefour
bagi menyambut kesihatan diriku yang semakin pulih
McD menjadi pilihan
yeayy.. nak mengetest GCB yang semakin hangat dibualkan
pas shopping di carefour
terus kaki melangkah ke McD
tanpa melengahkan masa terus menuju kaunter
"bagi GCB dua set, air tukar milo ice dan hot milo..."
dalam 1minit set terhidang
tapi...
nape burger nyer de 1 jer
"ermm... nape burger de 1 je..?" soalku penuh berhemat
"eh, alamak tersilap.." sambil melihat resit
rasanya aku xde la plak kenyit mata kat dia
~~hihi~~
"ermm.. camner eq.. xpe, order lagi sekali tapi nanti duit air saya bagi lek" cadangan staff McD
"ok.."aku setuju, janji xyah bayar lebih
orite.. set sudah terhidang
sos sudah tersedia


rasa punya rasa
"cam ayam masak kicap mak aku masak jer.."
~~haha~~

ntah mana datang kerajinan aku semalam
sempat gak a mengemas meja
kemas sikit berbanding sebelum ni
macam tongkang pecah je
tapi sekarang dah macam cruise
cetengok.. kemaskan..
~~huhu~~


cikgumizi: ada misi yang perlu dirangka dan diselesaikan.. huhu~~

No comments: