Followers

Sunday, November 20, 2011

Bahang CIUM SAYA


bahang CIUM SAYA semakin terasa
CIUM SAYA=Kursus Induksi SIstem Saraan Malaysia (KISSMe)
tinggal 1hari je tinggal
berdebar2 rasanya
assignment tinggal nak print jer
tapi bile dengar kawan2 seangkatan ketebalan assignment dorang
aku semakin cuak
mane xnye
tebal assignment dorang 3x ganda lagi tebal dari aku
mak aii..
lantaklah kan tajuk yang aku dapat agak sukar nak goreng
~~ermm...


1perkara dah setel dan tinggal yang lain jer
minggu ni agak busy skit
dan mungkin berpanjangan sampi minggu ke-3 cuti persekolahan
adoyaii...
isnin kena jaga budak SPM
selasa pagi baru gerak ke Muar tempat KIISMe akan berlangsung
abes KIISMe hari khamis
jumaat gerak lek KL dan akan busy sampai isnin depan
selasa sambung jage SPM sampai 14.12.2011
moga2 dapat bertahan stamina ni
~~hihi~~

cikgumizi: oh yer.. next entry aku nak buat khas mengenai majlis perpisahan guru PK SMYP.. tungguuuu....!!

1 comment:

azieazah said...

Jemputan khas buat tuan rumah dan semua pengunjung blog ini. Sudi-sudikan:

Pertemuan Blogger 18 Dis: Jemputan Istimewa