Followers

Tuesday, November 29, 2011

3rd Assg. ::Asst. Wedding Photographer


minggu yang sibuk sudah berlalu
terasa boleh menarik nafas lega
tapi masih ada satu lagi yang menunggu
..........................

nak taip panjang2 pun masih kepenatan
so aku nk share skit pic yang sempat aku snap

1. Akad Nikah yang mendebarkan-aku jadi pengapit terjun, so xdapat snap byak pic




2. Majlis Sanding Di Pihak Perempuan(26.11.12)-jari ni asek gatal nak picit punat kamera..huhu
















 atas: banner  ni pic aku snap ala-ala pre-wed, ok gak pas di touch-up bagai kan.. huhu..
bawah: outdoor @Putrajaya






3. Majlis Resepsi (27.11.12)-time ni xsempat nak snap pic sbb kesibukan kehulu dan ke hilir..




atas: outdoor @KTM, memang terbaik la port cni.. tp syg aku xsmpat nak snap sbb tlg official photographer pgg speedlight.. 
bawah: budak2 yang mengharu-birukan rumah aku, fening2.. huhu..


4. Majlis Pertunangan adikku(28.11.12)-time ni dah kepenatan tahap gaban, badan semua dah sengal2 ubi...








cikgumizi: Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan seperti yang dirancang... semalam sampai di YP jam 11.30 malam, pagi tadi jadi pengawas SPM.. tersengguk2 kat dewan peperiksaan.. minum nes pun xsegar2, kalau dihulur bantal time tu memang dah berdengkur kat situ.. haha..

No comments: