Followers

Sunday, August 8, 2010

weekend yang busy


hari minggu ni memang busy giler
ade 3 aktiviti yang membuatkan diriku busy

1. Majlis Permuafakatan

fakta kes:

aku dilantik sebagai photographer di majlis tersebut
macam2 gaya aku possing
~~haha~~

aku xnak cite lebih
tengok aje gambar yang bertuah terpilih
layan~~







2. Kembara Mahkota Johor(Kembara Sultan Johor)

fakta kes:
housemate aku ajak gi menonton live KMJ2010
xde la ramai sangat penontonnya tapi leh a 1st time aku tengok
hampir 40minit rasanya ktorang berada di tempat kejadian
menanti dengan penuh kesabaran
sempat gak a bergambar dengan Sultan Johor
~~kih3~~





3. Honda Autoshow (mencari kereta idaman)

selepas KMJ
aku gi Autoshow Honda di dataran Yong Peng
aku disambut amoi cun lagi seksi
sementara bulan pose blom start lg
aku cuci mate a dulu
~~ketawa~~
cuci mata tengok kereta la weii
~~haha~~

Honda City kaler maroon xde la
klu de memang aku dah angkat dah
RM90,480 Honda City 1.6E
perghhh..
meleleh peluh ketiak aku tengok





cikgumizi: dapat keychain honda(amoi seksi bagi), esok budak2 nak periksa tapi papernyer blom wat lagi.. haha.. teruk btol cikgumizi ni..

5 comments:

nazri said...

eh..90k?rasanye aku tgk aritu mcm 85k..

Cikgu Mizi said...

85k tu y 1.6s --> standardnye
90k -->full spec.. haha..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bilakah mau update cikgu?

:)

miss dayana said...

bestnye honda..hehehehe.....

Cikgu Mizi said...

dyana: best2, honda best...
lord zara: skang xde bnde y mnarik blaku.. nnt minggu patriotik cikgu update yer..