Followers

Monday, May 3, 2010

Emergency mesej di pagi hari


pagi isnin yang membuat diriku malas untuk bangun bekerja..
lumrah kehidupan memerlukan usaha untuk hidup..

tut tut.. (ada msg masuk di awal pg membuatkn aku gelabah, tkot2 ada emergency)

unknown: "ermm.. jd "bf sms" sy.. mksud sye awk sms sye seolah awk tgh msg ngan gf.. boleh tk? law brat.. xpe.."

sape y wat klakar ngan aku pagi2 ni..
kot2 yer pun bg a salam dlu, ni tidak..
tbe2 je sruh aku jd bf die..
(rezeki diawal pagi ni)
ermm..

aku: salam.. spe ni??
unknown: wslm. nie nida.. (ok, unknown ialah nida)
aku: nida mne lak ni.. knal ker..? dri mne..?
nida: kwn chat awk.. y mntk tlg 2.. awk de bg no..

huh.. ble lak aku de kwn chat..??
diriku terpinga2 mencari sebuah jawapan

nida: maaf.. sye slh st no dkt no kwn sy.. maaf ya.. maaf sgt


mmg ko ni wat aku gelak je a,
kot yer pn xyah a awl2 pg nk g keje..
slamat aku ngah kelam kabut nak bersiap,
klu x siap ko aku kutuk..
~~haha~~


status: sedang memilih gambar rombongan ke KL yang terbaik untuk dipostkan untuk next entry

No comments: