Followers

Monday, June 6, 2011

Tunjuk Ajarku Sifu...!!


masihkah kau ingat dengan link ni
tinggal 1 lagi yang belum aku miliki
xsabar rasanya nak memenuhi nafsu diri ini
~~huhu~~

sensorang berjalan di TimeSquare memang membosankan
objektif hari ini
mensurvey harga DSLR
harga memang terbaik la
harga runtuh
murah daripada bulan lepas
~~huhu~~
mula2 aku masuk Nikon Centre kat TS
siot jer dorang
xlayan aku langsung
mentang2 aku pkai pagoda+selipar jepun
dorang wat xheran jer
xpe2 tu kan memang hobi aku
pakai baju cikai di kawasan seperti itu
aku terus berjalan menuju Low Yatt Plaza
woowwww... ramainya aweks...
opsss... ramainya orang
macam2 kaler de
putih, hitam, putih+hitam, coklat, sawo matang, sawo xmatang 
~~haha~~

aku pun mula menjalankan misi 
dari kedai ke kedai aku survey
tapi de 2kedai yang bagi harga yang menarik

1. D7000+lense 18-105mm+beg+8GB = RM 3900
2. D7000+lense 18-105mm+lense 50mm 1.8D+tripod+warranty 1year+8GB+beg = RM4399
3. D300s body only = RM 4100


kena tanya sifu dulu ni

TUNJUK AJARKU SIFU....!!!


cikgumizi: aku masih butuhkan henset baru, kena google dlu sebelum membeli... jimat membeli, menang memakai.. kih3..
 

3 comments:

norel said...

bkan camera yg jadi ukuran sgt,
tp lens tu..
lpas tu teknik dan rules
dan editg
kalau rule of thirt pun da slh mcm mana..

Cikgu Mizi said...

baiklah sifu norel... ajarin aku editing..:)

norel said...

aku memain jela..hahah,,neway beli la pape ikot kemampuan dan tahap pro ko.kaya kan..alang2 beli yg baru da latest..pastu bole blajo.baca la kat forum byak je.hehe..dah la kaya..taknak blnja aku