Followers

Wednesday, May 4, 2011

Baru Bukak dan WOWWW...!!


yeayy..
aku sudah beli smart tag
untung juga beli
jimat masa nak beratur kat plaza tol tu
yang perlu aku pastikan amaun yang tinggal kat kad touch n go
seronok2
~~hihi~~

tapi aku dapat rasakan kekosongan
tidak seperti kebiasaan
apa kebiasaan aku..??
kebiasaan aku... ermmm..
selalunya kalau kat plaza tol
aku akan main teka2
pilih yang mana kaunter ade aweks cun
kalau xde rezki dapat a jejantan
~~haha~~

sekarang ni hanya jumpa mesin je a
boring sungguh
yang hanya berbunyi bila amaun xckup
~~kih3~~

trip ke KL ritu
kehujanan sepanjang perjalanan YP-KL, KL-YP
hujan pun vtec sentiase di lane kanan
~~haha~~

tak banyak aktiviti yang aku buat
sesampai je aku di umah jam 9 pm
aku melayan hantu kak limah
pepagi merayap di kompleks viva
baru bukak n woww..!!
syiok gak
banyak barang2 rumah kat situ
macam kat IKEA a gak
tak sempat pusing abes
tempat yang best tuk cuci mata
pastu pekena subway
pergghh.. memang mantop
~~hihi~~


kepada semua driver2
aku sarankan korang sapu water repellent coating
memang clear a windscreen time hujan
aku dah try
memang syiok
120kmj dalam hujan lebat di highway
selamber badak jer
~~haha~~

cikgumizi: xsabar nak tunggu cuti bulan 6... hihi..

3 comments:

nazri said...

gune polish ckp.. bkn wax.. polish y liquid tu.. tak pn softlan@dynamo.. efek sama mcm water repellent

nurkaloi said...

oke oke noted

i.n.a.a.m.i said...

water repellent coating ...mcm best je... boleh beli kat mane cikgu?

wahh suda ade smart tag :D..