Followers

Saturday, April 16, 2011

Kau Pendusta


sekian lama aku tidak berblogging
setiap kali idea mencurah
saat itu mata tertewas dek kedinginan malam
sepanjang 2 minggun ini
aku dibuai lena seawal 8malam
termasuk 'malam Jumaat'
~~huhu~~

aku kerugian 60hinggit
kerana si pendusta
harapan untuk mentopupkan henset tidak kesampaian
dengan yakinnye aku menggunakan khidmat cimbclicks
aku isikan butir2 yang diperlukan
amount sudah ditolak
tetapi tiada deretan nombor yang diterima
ku periksa semula
memang betul nombor phone ku
ku tunggu lagi
mungkin setem yang dikirimkan tidak mencukupi
tapi hampa...

keesokan harinya
aku mencuba sekali lagi
tetapi dengan nilai topup yang lebih kecil
yakni 10hinggit
TAC number di terima
ku isikan di ruang yang disediakan
dan.. click comfirm button

 

5minit sudah berlalu
tiada msg yang sampai
30minit kemudian
tiada msg yang tiba
5jam berlalu
langsung tidak berbunyi
dan 
sampai la ni tiada sebarang nombor topup yang diterima
cilakak
KAU PENDUSTA..!!
ana sudah kena tipu lah
adakah aku je yang mengalami masalah ni..??
adakah celcom-cimb sudah putus hubungan..??
musykil betul rasanya
macam haram
geram buka kepalang
~~grrrrr........!!!


cikgumizi: jangan percaya yang kawan kita call kerna itu hanya sandiwara orang tertentu untuk panggilan meeting yang langsung tiada kaitan.. 2x geram..

No comments: