Followers

Monday, February 6, 2012

Family Gathering


percutian 2H1M di Pantai Puteri, Melaka
dah lama tak melepakkan diri disitu
time kecik2 dlu memang best mandi laut
rumah sepupuku yang terletak disitu membantu mengurangkan kos penginapan
~~huhu~~

sesampai di Pantai Puteri jam 4petang
tidak kitorang membazirkan jarum jam yang berdetik
terus kitorang menyusuri pantai itu
ramai pengunjung yang bersantai bersama keluarga
almaklumlah cuti maulidur Rasul dan Thaipusam
hotel2 dan homestay penuh ditempah
tapi xnampak lak minah omputih memakai bikini sunbathing di pantai tersebut
bila la agaknya akan ada eq..?
~~huhu~~

sebagai pelancong kamera tidak dilupakan
budak2 ni la yang selalu jadi mangsa paparazi aku
memalam kitorang berbakaran
menu sempoi je tapi sodap je
angin pantai yang menderu2 membangkitkan perasaan ghairah
ghairah untuk menyusuri pantai di waktu malam
~~huhu~~






plan asal nak memancing
tapi mata tidak dapat tertahan lagi
terpaksa pulang ke hotel pilihan
Royal Puteri Hotel
amik apartment dengan rege RM180
rumah sepupu sudah penuh dengan anggota keluarga
terpaksa mencari tempat bermalam tambahan
~~huhu~~


pepagi jalan-jalan cari makan
nampak cam sodap je ayam berempah ni
tapi memang sodap pun
memang terpaksa belilah kan
~~huhu~~



santai ditepi pantai
ikan fresh sudah naik, mari rebut..
~~hoho~~


berjalan dengan tuttttt.............



 aku petik matahari untuk dijadikan batu cincin dan kusematkan dijarimu
~~haha~~





cikgumizi: hilang sekejap pasal kerja dalam otak ni.. huhu...

No comments: