Followers

Wednesday, October 26, 2011

Souvenir Deepavali


perjalanan pulang dari KL-YP yang menyejukkan
seperti yang diketahui pada pagi tadi aku setelkan satu assignment di Taman Tasik Perdana
kemalasan untuk pulang ke YP menyebabkan aku sengaja melewatkan masa bertolak
jika mengikut jadual memang lepas zohor tapi rancangan di TV3 menyebabkan tertangguh
selepas buletin 130 rancangan Puteri Ditukar
cerita indon yang menyakitkan hati kalau tengok
memang ngok ngek betul sakit jiwa kalau tengok tapi dah macam ketagih nak tengok
~~huhu~~

selesai tengok sinetron jam 3petang cerita Bella Callamidades
perghhh~~
awek cun2 beb+sexy 
~~haha~~
jangan marah yer makweku
makwe..? jeng3..
tapi sesambil menonton tangan tu packing barang a walaupun xbanyak
jam 4petang baru bergerak dalam keadaan cuaca yang semakin menggelapkan diri
sesampai je kat area N9 hujan segera menurunkan dirinya.wahh.kesejukkan menggila
sepanjang perjalanan memang menggigil walaupun aircond dah slow
tapi tadi hampir2 aku membawa souvenir Deepavali dari Petronas cheras
sedang menunggu minyak diisi
aku pun dengan tenang cuci sikit cermin depan dan cermin belakang kereta
saje nak show off depan awek2 kat pam minyak
~~haha~~
selesai je cuci cermin tengok2 minyak xsiap lagi
apalagi beb..
aku sambung cuci body kereta lak yang suci dalam debu
pas cuci body dengan slumber badak je aku masuk kereta n start enjin
masuk gear pastu tengok side mirror
jeng3..~~
nozel minyak aku xangkat lagi
mak aii.. selamat aku tengok side mirror
kalau x memang koyak rabak lak wallet aku nak cekau duit bayar ganti rugi
~~huhu~~


ritu masa nak lek KL pun hampir2 nak accident
disebabkan oleh pemandu kereta wira aerobik hijau yang mengong tahap gaban
nak potong xtengok kereta depan
selamat 2ekor anjing yang menghalang jalan melambatkan perjalananku
jika x memang aku dah berdentum a
papehal sebagai peringatan kepada kengkawan
kalau naik kereta jangan lupa baca doa
aku selalu amalkan ayat kursi+ayat seribu dinar+3Qul semasa naik kenderaan
mungkin itu penyelamat dan pendinding dari malang yang tidak berbau

cikgumizi: renung2kan dan selamat beramal....:)

1 comment:

nazri said...

rasa mcm nk g sepak ko ar esok.. haha