Followers

Tuesday, March 29, 2011

Double Cheese Benjo


hari ini cikgumizi menjadi driver
membawa budak2 bola ke SMK Sri Medan
venue perlawanan bola under15
1st match menentang SMK Sri Gading
perghhh..
perlawanan yang cukup menarik
YP berjaya memboloskan bola sebanyak 10 gol
 malu siot selaku guru pengiring
~~haha~~

2nd match menentang SMK Senggarang
berita gumbira buat warga SMYP
kemenangan sulong 3-1
2nd game lebih menarik selepas percaturan CikguDollah menukar pemain utama
penjaga gol gantian lebih menyerlah
bukan menjadi kayu semata2 di tiang gol
sian budak tu kena cuci lepas whistle penamat
~~haha~~

sedang menunggu perlawanan ke-2
sempat aku merayau di Carefour berseorangan
perut sudah menyanyikan lagu kopi dangdut
mengidam nak mam Mek Di
parking sudah penuh
kepingin punya pasal
aku masuk lane drive thru
menonong aku melalui lane tersebut
sambil melihat menu2 yang best untuk perutku
sampai jer di kaunter

"set Double Cheese Benjo 1..!!" aku mula mengorder
erkk... encik ada order td..?? tanya pekerja itu
erkk.. kat sini bukan tempat order ke..?? aku kehairanan
"bukan encik" jawabnya
"nak order kat mane..??" aku bertanya lagi
"encik pusing balik, ada machine kat belah sane... " kata pekerja wanita itu sambil menunjukkan arah machine berkenaan
"ok...!" 
(dengan muka selamba aku pusing balik dan order kat machine yang pandai bercakap tu)
untuk pengetahuan korang
ni first time aku guna servis drive thru
nasib baik bukan bersama aweks
selamat pakai sunglasses bagi menutup kemaluan diriku
opssss..... kih3...


gambar diatas untuk pengetahuan anda yang tidak pernah guna drive thru services
renung2kan dan selamat mencuba
~~hihi~~

cikgumizi: esok ada aktiviti boling PK.. yabedabedu.....!!!

1 comment:

izzad said...

Hahaha...skang mmg teknologi dah canggih..semua pakai machine dah...
http://kitasemuaguru.blogspot.com/