Followers

Thursday, February 10, 2011

Kumpulan Marhaban CNY 2011


selesai sudah Kumpulan Marhaban CNY 2011
tawaf keliling kawasan penempatan YP
tiada tol yang dikenakan
seperti Lingkaran Tengah  ke-2 (MRR2) di KL
tetapi sebaliknya kami yang memungut tol
disetiap rumah yang disinggah
keuntungan selama 3hari meronda
berjumlah RM46
woww.. mewah juga la dengan 12 buah rumah yang dilawati
dibawah aku uploadkan gambar2 sebagai kenangan
layanz~~~









gambar aku pun nak masuk gak wei
~~huhu~~

selesai rombangan hari ini
diadakan spotcheck bagi merampas hp yang dibawa pelajar
perghh... mewah giler dorang ni
aku dulu mase kecik2 mne de hp
pkai public phone yang kekadang je ok kat tepi jalan tu
check punya check
terdapat 1hp yang mengandungi video terlarang
sah2 memang kena rampas
abes ilmu aku menghilang tengok video tu
(aku tengok tak habes yer, just check jer kesahihan terlarangnya)
~~haha~~

cikgumizi; credit to shamz crewz diatas gambar2 yang disumbangkan dengan ikhlas, tiada bayaran dikenakan.. klu kne bayar ko mintak kat bendahari yer.. hihi..

1 comment:

nazri said...

pelakon die ko k tam?kah3..