Followers

Wednesday, July 29, 2009

aku, cita2 dan dot dot dot..

huuuuhhh... borg nye lepak umah, nk lepak luar H1n1 lak(sebenarnye poket kering).. tiap2 hari melyan fcebook... mgu depan de intrview.. NKRA, KPI, 1 m'sia, alam sekitar, akta2 y bkaitan.. fuhh.. byk gler nk kne study ni.. tapi disebabkan aku ni xbkerjaya lg, tpkse a memerah otak mhafal lek bnde2 ni..

ermm.. mizi oh mizi.. ape sbnanye haluan ko ni, cikgu o PTD.. mne2 y aku dpt aku trime jer (aku jwab).. wbgmnapun semakin tinggi jwtan y dipilih smkin besr tgjawab ko kne pikul.. dan smkin mncabar..


mkcik kt bwh umah aku ni asek tye je aku dh keje ke blom, fuuhh.. soklan y sensitip.. (bg org cam aku ni, msih mncari pekerjaan..hehe..) bukan aku memilih pekerjaan tp at least dpt a keje y bkaitan ngan bidang aku.. klu keje kt parkson (tpt keje dlu), jusco ke.. kang mse intrview nk ckap pe, wat malu jer.. mne la pgilan tuk cikgu gnti ni.. aku smkin trtekan ngan kehidupan tanpa keja.. ermm..

kpd mmber2 y dah keja, klu de keje ksg meh la ulur2 skit.. hehe.. konvo lak bulan dpan, konfem nnt de y tye .. ko keje pe tam..?? haha.. panas panas...!!!

1 comment:

gurlygarlz said...

gudluck ea en mizi...aku doakan ko berjaya..ecehhh~